Buy and Sell in uae

LG G3: THROW AWAY RATE!!
AilafKapdi AilafKapdi
Posted 76 days ago

LG G3: THROW AWAY RATE!!

Display went off.... But I guess it works if repaired.... Can be used for parts Buy now !!
  • Condition : Some damage, in working condition
  • Color : Gold
Delivery included, money back garantee
Usually delivers in 3-6 days
  • AilafKapdi what phones u need ? working or non working ?
  • AbelShrestha Yeah plz ThaT wOuld B sO kind oF You 😉
  • AilafKapdi Yeah that was one which was sold my friend...bcoz you bargained and wasted the time...and someone took that simple opportunity....no problem.. there's always a second chance.... I can check with my friends for u
  • AbelShrestha iF u HavE plz Lemme.knOw
  • AbelShrestha Yeah👍.. buH M loOkin For Lg g3 wiTh saMe Throw awaY raTe MaTe
  • AilafKapdi Yeah.... obviously bcoz those are quality... not clones.... people are buying it and giving good reviews....
  • AbelShrestha iTs all ExpensivE
  • AilafKapdi mate! check my page.... I am having many sealed phones.... complete with accessories...
  • AbelShrestha If u have another piece lemme know plz
  • AilafKapdi It's sold...
  • AtifbaigMughal Text private
  • AilafKapdi sorry that was dead.... not working.... For this the display went off...and it might work if you repair it.... so why I shall offer the same rate..... u want to buy plz proceed, but the price won't change
  • AbelShrestha nd lasT TiMe lg g4 throwaway rate u sold at 51, givE Me wiTh The saMe raTe MaTe
  • AbelShrestha 85 For waT i paY MaTe This phonE is compeTe Dead u know BeTTer Than Me
  • AilafKapdi u want to buy then go ahead
  • AilafKapdi sorry not less than this price.... at all
  • AbelShrestha 40Then
  • AilafKapdi hahahaha
  • AbelShrestha hahaha
  • AilafKapdi sorry my friend what do i keep? 0 ?
  • AbelShrestha 30
  • AilafKapdi anyone wants the phone?
  • AilafKapdi 🤗
  • AtifbaigMughal Bravo keep it up if you are helping people to sell their stuff.....
  • AilafKapdi 😂😂
  • ZachEfy hahahahaha 😂😁
  • AilafKapdi Yeah.... my heart, my body.... tell me about yourself..... or what if I tell that I am helping people sell their stuff....
  • AtifbaigMughal Ailaf kapadi do you have any thing which belongs to you?
  • AilafKapdi Idk.... it's not my phone....my friends phone.... the same friend whose LG G4 u bought it....
  • ZachEfy led light turns on when u start the phone ? vibrates?
  • AilafKapdi The phones display is dead.... if you can repair I guess it will work... but can't guarantee .
  • AilafKapdi Mate!! I didnt go to the repairer
  • ZachEfy led light turns on ?
  • ZachEfy screen flicker/ fades ? did u try fixing it ?
  • AilafKapdi 0501219247..... but call me after 4:30
  • JunaidMughal send me your number
  • JunaidMughal hi
Add comment
85 AED, delivery included